Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 16 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: от 16![.](/images/dot-cl.gif) Каракашева, Лилия Вълчева и др.
Основи на маркетинга : [Учебник за радиостудентите на НБУ, специализация] основни икономически познания / Лилия Каракашева, Бистра Боева
. - [София] : НБУ, 1995. - 200 с. : със сх., табл., диагр. ; 21 см.
Авт. не са отбелязани на кор. - Офс. изд. - 2 000 тир. - Изд. на НБУ. Център по дистанционно обучение. Радиоунив.
Съдържа: Библиогр. след отд. глави
ISBN: 954-535-100-4 УДК 339.13(075.9)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996003206 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|