Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 8 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 3 от 8![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Бояджиев, Драгомир Филипов
Маркетинг : Теоретико-приложни аспекти. Студия / Драгомир Филипов Бояджиев
. - София : Стопанство, 1992. - 30 с. ; 20 см. - ( Икономика ; 10 ).
УДК 339.13(497.2)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1994004451 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|