Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Маркетинг : Принципи, сегментиране, позициониране, анализи, стратегии : маркетинг микс / Веселин Благоев - 2. доп. и прераб. изд. - София : Intern. Univ., 2003. - 639 с. : с ил. ; 29 см. 1. изд. 1998 на изд. Векко. - Офс. изд. - 2 000 тир. Съдържа: Библиогр. под линия ; Именен показалец, Показалец на фирмите и институциите, Терминол. показалец ISBN: 954-91400-1-6 УДК 339.13
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |