Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Guerilla Marketing право в подсъзнанието : Фокусирано убеждаване за постигане на печалби / Джей Конрад Левинсън, Пол Р. Дж. Ханли ; Прев. от англ. Милена Бурнаска . - София : Класика и стил, 2006. - 177 с. ; 22 см. - ( Достъпно бизнес познание ). Ориг. загл. Gerrilla marketing to the unconscious mind / Jay Conrad Levinson, Paul R. J. Hanley. ISBN: 954-327-011-2; 978-954-327-011-8 УДК 339.13:159.923+330.16+659.1:159.9
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |