Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 4 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: от 4![.](/images/dot-cl.gif) Котлър, Филип и др. Виж и: Kotler, Philip
Еволюцията на маркетинга : Нов подход към печалбата, ръста и обновяването / Филип Котлър, Дипак К. Джайн, Сувит Месинси ; Прев. Милена Бурнаска
. - София : Класика и Стил, 2003. - 196 с. ; 21 см.
Съдържа: Индекс
ISBN: 954-9964-71-X УДК 339.13
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2004001417 |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|